»Ko sem prišel v Ljubljano, sem bil v naši takratni skladateljski skupini Pro musica viva takoj ujet v kompozicijsko-tehnične skrajnosti, kot so bile dodekafonija, serialnost, elektronska glasba in podobno.«
»Poseben pečat sodelovanju obeh glasbenih akademij daje sodelovanje Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani na festivalih sodobne opere v Budimpešti, kjer mladi umetniki predstavljajo lastno skladateljsko ustvarjalnost in lastno scensko operno poustvarjalnost.«
»Skladateljsko pero, poustvarjalna brezhibnost in improvizacijska nota se spajajo v edinstveno figuro sodobnega glasbenega univerzuma.«
»Ko sem prišel v galerijo, sem si rekel, da sem zdaj doma.«
»Sam se res imam za skladatelja miniatur, tako je bilo sploh na začetku moje skladateljske poti.«
»Dve leti sem vodil salon svetil Arcadia v Ljubljani. Ko je v prostor vstopila stranka, sem točno vedel, s katerim svetilom bo odšla ven.«
»Že s prvimi skladbami je zarisal svoj skladateljski kredo, z močjo in ostrino, od katerih ni nikoli odstopil.«
»Zapuščina, ki jo Phill Niblock zapušča, je tako epska kot zvoki, s katerimi je delal vse svoje skladateljsko življenje.«
»Pomemben in tudi skrajni izraz, ki je zaokrožil mojo ustvarjalno pot. Moje slike so prav zato ostale skrivnost, ki sem jo čuval le zase. Na tej točki pa je v moje življenje vstopil galerist Franci Novak, ki je želel moje likovno delo predstaviti širši javnosti. Danes sem srečen in ponosen, da lahko tudi ta del moje umetnosti delim s publiko.«
»V prvem obdobju skladateljskih poskusov sicer izhajal iz romantike, po daljši prekinitvi in v poznejšem obdobju pa je mogoče v njih zaslediti tudi kakšen wagnerjevski Tristanov akord.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju